jak zmienić powitanie w widnows

DRAGON :)

Temat: pomocy!!!
Sorki, że tutaj pisze :rolleyes: ale już nie mogę :<
Mam pytanko jak zmienić powitanie w windows xp coś słyszałem że jest jakiś plik [obraz] i można se go bajerować a ja mm pytanko gdzie on jest i jak to zmienić
---------------
Z góry dzięki!!!

Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=46605



Temat: Artefakty przed Windowsem
tydzien po zainstalowaniu windowsa xp mam na kompie artefakty, dokaldniej podczas postowania komunikatow na starcie, dalej takze sa podczas bootowania windowsa(przy tym pasku stanu) a gdy widze powitanie windowsa juz jest dobrze.
Oczywiscie artefakty byly caly czas a windowsa nigdy nie zobaczylem zanim nie odinstalwoalem karty graficznej.
Dopiero wlansie odinstalowanie jej dalo mi wogole dojscie do windowsa, bo tak, w polowie drogi komp sie wylaczal.
W kazdym razie zrobilem tak, wszedlem do trybu awaryjnego, odinstalowalem sterowniki, usunalem grafe.
Restart. WIndows sie wlaczyl, ale artefaktow nie ma juz caly czas, sa tylko do momentu powitania i niebieskiej planszy, zaraz przed wlaczeniem sie tapety. Automatycznie windows znajduje moja karte grafiki i,... chce ja zainstalowac. Dalem mu i te z plyty od producenta(XFX) ale nie pomoglo oraz te najnowsze 84.
W obu wypadkach sterowniki sie instaluja, ale gdy w polowie instalacji program chce zmienic mi rozdzielczyc czy tez odswierzyc cos, tym samym obraz na chcwile musi zniknac a nastepnie pokazac sie "ladniej" albo zapytac czy widze te ustwienia. No nic nie widze bo dostaje komunikat "cannot display this mode" i tyle. Myslalem ze po 30sek obraz wroci do poprzedniego ale NIE!
No to restartuje kompa i... od nowa windows chce zainstalowac nowy sprzet. STerowniki windowsa do karty(jakies...) ktore system trzyma sobie w Drivers cache czy cos.... tez nie dzialaja.
Co robic?
Dziwne w ogole ze pod windowsem mozna zmieniac i kolory i rozdzielczosc, ale system nie wie ani jaki to monitor ani jaka karta.

Źródło: forum.computerworld.pl/index.php?showtopic=108882


Temat: Vista Ultimate PL ? duńska Vista tylko z polskim interfejsem
Witam,

Kupiłem używanego lapcioka z Vistą Ultimate zainstalowaną. Wystawiający aukcję napisał, że posiada on "system Windows PL zainstalowany zgodnie z wersja z naklejki licencyjnej na notebooku".

Okazało się, że język ustawiony w Windowsie jest PL... ale system jest duński i teraz na powitanie mogę sobie przeczytać Velkommen a na do widzenia Computeren coś tam... Również po utworzeniu nowego usera musiałem mu zmienić ustawienia regionalne i języka na polski co łatwe nie było bo duńskiego nie znam.

Na komputerze zainstalowany jest pakiet Office 2007- menu całkowicie po duńsku a do tego przy uruchomieniu pyta się mnie o 25 literowy klucz którego nie mam.

Co dalej z tym zrobić? Reklamować w allegro jako sprzęt niezgodny z opisem? czy może sprzedąjacy dotrzymał umowy wpisująć system Windows PL.

Drugą sprawą jest legalnosć ów systemu. Testy legalnosci przez internet system przeszedł pomyślnie (office również), chociaż naklejka na spodzie laptopa nie zgadza się z żadnym kodem, który znalazłem we właściwościach systemu- może źle szukam? Jakie numerki dokladnie muszą mi się zgadzać i gdzie ich szukać?

Pozdrawiam,
Gavreel

Źródło: forum.computerworld.pl/index.php?showtopic=172659


Temat: Brak Dźwięków Startup I Wylogowania Windows Xp... ...a zamiast tego pierwszego podwójne "beep-beep" pc speaker&#
Dzięki za klucze, ale już to przerabiałem (ale mimo to skorzystałem)... Przypisywanie innego dźwięku też nic nie zmienia.
Zapuściłem RegistryBooster 2009, chyba tylko z braku laku, znalazł 1300 nieprawidłowych/uszkodzonych kluczy, wywalił je, ale dalej nic...
Próbuję zrozumiec dlaczego tak się dzieje ale nie potrafię. Jeżeli chodziłoby o niemozność obsługi niektórych częstotliwości/lub próbkowań audio przez kodery Microsoftu, to przecież nie działałyby inne dźwięki systemowe... Może stało się coś z kolejnością ładowania elementów (kodeków?) przy starcie Windy... Nie wiem, naprawdę nie wiem...
Czekam na inne pomysły!

PS. Kolejny trop! Zauważyłem, że pc speaker odzywa się w momencie kiedy na pasku pojawia się EXPERtool Gainward'a. Jeżel wyłączę opcje uruchamiania na starcie nie ma "beep-beep-beep" z pc speakera, ale muzycznego powitania Windows także nie... Kiedy w trakcie pracy włącze EXPERtoola, odzywa się pc speaker! Odinstalowałem, zainstalowałem najnowszego i tez piszczy (pomijam to, że nie chce współpracować z moją kartą :)) Teraz to doszedł niepokój jeszcze... :/
Użytkownik xor_ew edytował ten post 03 luty 2009 - 00:25
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=288450


Temat: Gry pod Win7 Nie wiem już co mam zrobić
Witam. To mój pierwszy post na tym forum, więc chce wszystkich gorąco powitać ! ;)


Mam taki to oto problem:


Nie wiem jakie gry wybierac, pod Windowsa 7. Grałem już w Crysisa, Crysisa Warhead, CoD 5, TDU. Chciałem zagrać również w Heroesa 5... Po całodniowym napalaniu się na moją ulubioną gierke okazało sie ze nie pójdzie na Win 7...


Powiedzcie, czy opłaca sie zmieniać system na XP tylko pod ta gierkę ? Jakie gry które pójdą na XP, nie pójdą na Win7 ? Jakie gry polecicie, w które warto zagrać, a zarazem pójdą na Windowsie 7 ?


Oto mój sprzęt:

Procesor: Core i7 2,66 GHz

Karta Graficzna: Gainward GTX 285

Płyta główna: MSI X58

Pamięci: OCZ 4 GB 1600 MHz


Czekam na rady.

Pozdrawiam

Chłop Ze Wsi
Użytkownik ChłopZeWsi edytował ten post 10 lipiec 2009 - 22:11
Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=115680


Temat: Windows nie wykrywa ram'u
Powitać!
O tuż mam pewien problem z pamięciami ram który próbuje rozwiązać przez ponad miesiąc na początku podam specyfikacje mojego kompa:
Core i7 860
MSI GD-65
2x1gb ocz gold 1600mhz
chieftec 560 cft
hd4870
Windows 7 ultimate 64

Problem polega na tym że windows wykrywa 2gb ramu ale korzysta tylko z 0,99gb,próbowałem już chyba wszystkiego i nic, instalowałem viste 64,windows 7 32,przekładałem pamięci do różnych slotów i powiem że: w dimm1 i w dimm2 pamięci działają Windows wykrywa prawidłowo 2gb ale pamięci działają w singlechannel i na 1066mhz dodam że mogę tylko zmienić timingi jednej kości przez co jak ustawie powyżej 1066mhz to komp nie wstaje, na dimm 4 i 3 komp się załącza i resetuje i tak w kółko na dimm 2i3 to samo co wcześniej.Jak robię testy memtestem to wykrywa mi też jedną ale jak przełożę do slotów 2i1 to wykrywa 2gb kość. Wchodzenie do msconfig nic nie daje.Jak podłączyłem dysk od brata z Windowsem xp 32bit to wszystko jest ok winda wykrywa 2gb.
Ostatnio jeszcze zauważyłem że karta graficzna ma udostępnione 256mb pamięci systemowej wie może ktoś jak to zmienić?
Foto z problemem: http://www.fotosik.p...a238b4e953.html


Za jaką kol wiek pomoc będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam!

Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=38250


Temat: Problem z mobo Intel E210882 (N232) - nie działa grafika.
Witam. Przypadkowo odłączyłem kabel sygnałowy MONITOR>PC i bez wyłączania kompa wpiąłem go ponownie.
Jednak po tym zabiegu obraz już się nie pojawił.
Pomyślałem, że grafika która jest zintegrowana na mobo została uszkodzona, bo po włączeniu komputera słyszę powitanie z Windows - niby wszystko działa, ale ciemno na ekranie monitora.
Monitor wykluczam, bo podłączałem już kilka i są o.k 100%

Niestety płyta nie posiada złącza AGP, więc znalazłem jakąś starą kartę grafiki na PCI, niestety też nie rusza.
Resetowałem BIOS i nie pomaga.
Czy to wina częściowego uszkodzenia chipsetu? czy może procesora?
Ktoś spotkał się z taką usterką?

Tytuł wątku proszę zmienić na regulaminowy - reg. p. 11
mat_ed
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1346800.html


Temat: [Pytanie] - Zmiana ekranu powitalnego ala "Zapraszam" ?
" />Nie umiem się do szukać ani na google ani tutaj :/ używałem różnych programów ale nie pomagają

Rozchodzi się o ekranik powitalny w standardowym Windowsie jest to napis "Zapraszam" na niebieskim tle, a w Windowsie MX 7F jest to kulka z "7" też ala niebieskie tło i tu pytanie jak to zmienić ? Edytować jakiś plik z bitmapą czy gdzieś się ta tapeta znajduje ? Rejestr czy co ?

Chodzi o to żeby ekranik zmieniał się na powitanie i na pożegnanie

Będę wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi z góry dziękuje ;*
Źródło: forum.windowsmx.pl/viewtopic.php?t=3673


Temat: 4 ciekawe moddingi poszukiwane
Wpadłem przypadkiem na teraz już 4 pomysły, które ulepszyłyby phpBB 3.x.x poczynając od wersji 0.0. jaką posiadam (i nie zamierzam zmieniać tak jak Windowsa XP.

Mianowicie możliwość:

1. nadawania obrazka lub bannera pasującego tematyką do kategorii (nie tylko widocznego w panelu admina).
2. dodawania nowego pola (działającego jak w profilu dla nowych pól gg, Tlen) na inną wersję językową nazwy kategorii.
3. Pływające okienko powitalne z możliwością BBCode na froncie, nawet jeśli nie jest zalogowany.
4. Blokowanie kopiowania tekstu na całym phbBB bez okienka popup z informacją, że "nie wolno plagiatować",

Prawdopodobnie nie ma tych modyfikacji, a na pewno by się przydałyby, bo pragniemy, aby nasze strony nie tylko miały odnośniki po angielsku, by Anglik, Japończyk lub inny odwiedzający mógł swobodnie pisać, a nowo odwiedzający wiedział w skrócie od czego zacząć dzięki powitaniu.

Co o tym sądzicie?
Źródło: phpbb.pl/forum/viewtopic.php?t=9064


Temat: router
" />
">Że co się dzieje? Jak Ci zmienia niedowaracalnie grafikę?

Nie tyle chodzi o grafikę, co o to, że zmienia mi zupełnie styl Windowsa w tym menu powitań i tego się nie da zmienić. Poza tym zawsze gdy miałem zainstalowanego linksysa nie chciały mi gry chodzić.
Źródło: thecamels.org/forum/viewtopic.php?t=5247


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © DRAGON :)